Feladataid lesznek:Beszerzés, készlet- és logisztikai feladatok:Új beszállítók felkutatása és kapcsolattartás meglévő partnerekkelÁrajánlatok bekérése, értékelése és döntéselőkészítésAnyagrendelések összeállítása, készletnyilvántartás vezetése és anyagmozgások rögzítéseAnyagkezelés, dokumentáció és QR-kód rendszer kezeléseSzállítási feladatok megszervezése és dokumentálásaAlkatrészek „master data” adatainak karbantartása a vállalatirányítási rendszerbenLeltárak előkészítése és lebonyolításában való részvétel (évente 1–2 alkalommal)Szerviz- és adminisztratív feladatok:Gépek nyilvántartása, bérbeadás és visszavétel adminisztrációjaGépjavítási folyamatok koordinálása és dokumentálásaGépvisszahívások, garanciális ügyek és kárügyintézések adminisztrációjaNapi kapcsolattartás a munkatársakkal és ügyfelekkelTéged keresünk, ha:Rendelkezel legalább középfokú iskolai végzettséggel (érettségi)Van minimum 2-3 év szakmai tapasztalatod adminisztratív feladatok terénFontos számodra a csapatmunka, ugyanakkor önállóan is felelősségteljesen dolgozolRendelkezel B kategóriás jogosítvánnyalMagabiztosan kezeled a MS Office számítógépes programokatElőny, de nem feltétel:Targonca vezetői engedélyAngol nyelvismeretAmit Partnerem kínál:Alapbéren felül teljesítményalalpú bónuszCafeteria juttatás (nettó 30.000 ft)Bejárás támogatása (30 ft/km)MediCare egészségbiztosításIgény szerint munkaruha és munkavédelmi cipőMobiltelefon és laptopMunkavégzés helye:SzigetszentmiklósMunkaidő:Hétfőtől péntekig 7:00-15:30 (30 perces ebédszünettel), de várhatóan lesz 1-1 hét csúsztatott műszak is helyettesítés eseténHa szívesen dolgoznál egy szakmailag elismert, modern gépparkkal rendelkező cégnél, ahol valóban számít a munkád, jelentkezz frissített önéletrajzoddal!A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.