
HR Ügyintéző
- Demecser, Szabolcs-Szatmár-Bereg
- Állandó
- Teljes munkaidő
Partnerünk, egy olasz központú cég, több évtizedes múlttal rendelkezik az európai textiliparban. Magyarországi gyártóüzemük adminisztratív és HR-folyamatainak irányítására keresünk proaktív, tapasztalt szakembert, aki kulcsszerepet vállal a helyi működés hatékony koordinálásában.Amit kínálunk:
- Fontos szereped lesz a hazai szervezet működésében, közvetlenül az ügyvezetésnek riportálsz
- Önálló, felelősségteljes pozíció: te vagy az adminisztratív és HR-folyamatok kulcsembere
- Nemzetközi környezetben dolgozhatsz, szoros kapcsolatban az olasz anyavállalattal
- Lehetőséged van a teljes HR- és pénzügyi adminisztrációs folyamatok koordinálására
- Stabil háttér, transzparens működés, fejlődési lehetőség
- Az üzemi adminisztráció és számvitel koordinálása, felügyelete
- A magyar számviteli és adójogszabályoknak való megfelelés biztosítása tanácsadókkal, könyvvizsgálókkal együttműködve
- Éves beszámolók, adóbevallások és egyéb nyilvántartások elkészítése
- Gazdasági és pénzügyi riportok készítése a központ számára
- A személyügyi adminisztráció és HR-folyamatok teljes körű irányítása:
- toborzás, beléptetés, bérügyek, képzések, fejlesztés
- HR-mutatók (fluktuáció, hiányzás stb.) monitorozása és riportolása
- Kapcsolattartás a jogi, adózási és könyvvizsgáló partnerekkel
- A Cégcsoport adminisztratív szabályainak betartatása
- Legalább 5 év tapasztalatod van hasonló munkakörben (előny: nemzetközi gyártó cégnél)
- Jól ismered a magyar számviteli, adózási és munkaügyi jogszabályokat
- Magabiztosan kezeled az ERP rendszereket és az MS Office-t
- Önállóan dolgozol, jó vezetői készségekkel rendelkezel
- Kiválóan beszélsz angolul (olasz nyelvtudás előny)
- Fontos számodra a precizitás, diszkréció, megbízhatóság, és könnyen teremtesz kapcsolatokat