Poliol Értékesítés támogatás szakértő / Polyol Sales Support Expert
MOL Group
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Az üzletkötővel egyeztetve megvalósítja a vevők részére kialakított értékesítési koncepciókat, rendszeresen egyeztet a társegységekkel a vevők folyamatos és problémamentes kiszolgálása érdekében. A felmerülő problémákat fogadja, továbbítja az üzletkötő illetve az érintett társegység felé, koordinálja a szükséges intézkedéseket a felmerüléstől a megoldásig.
- Vevői szerződések előkészítése valamint azok pénzügyi és jogi véleményeztetése.
- A vevők havi polyol igény előrejelzési (forecast) táblájának feltöltése a vevők igénybejelentése, az üzletkötőktől kapott információk és a keretszerződésben foglalt feltételek alapján.
- A leosztott árualapok hatékony kezelése az üzletkötők instrukciói alapján, a vevőkör optimális és ütemezett kiszolgálása érdekében. Jelzi a vevő felé az elmaradt, nem ütemezés szerinti vagy késedelmes kiszállításokat.
- Az üzletkötővel közösen szervezi és koordinálja a rendelések teljesítését, a termelési programok módosulását figyelembe véve a szállítási időpontok teljesítését, betartását és a pénzügyi feltételek meglétét.
- Rendszeresen egyeztet a customer service-el és az operációval.
- Az SAP rendszerben a rögzített rendeléseket a vevők kérésére és az üzletkötők instrukciói alapján módosíttatja.
- A termelési program esetleges csúszása esetén tájékoztatja a vevőket az új szállítási dátumokról és proaktívan egyezteti az esetleg szükséges árualap-cseréket.
- A vevői kérés alapján az igényelt dokumentumokat ellenőrzi és intézkedik a vevő felé történő továbbításról.
- Hitelfüggő rendelések esetén a feloldási döntést előkészíti, jóváhagyatja, bekéri a szükséges dokumentumokat a vevőtől. A hitelkeretek emelésére illetve a számlák teljesítéstől korábbi kiegyenlítésére javaslatot tesz. Egyedi esetekben ellenőrizteti a bankszámlát. Az üzletkötővel közösen figyeli és jelzi a vevők felé a lejárt kintlevőségeket.
- Hitelzárolt rendelések esetében intézkedik a rendszerben lévő rendelések mihamarabbi feloldása érdekében.
- Reklamáció bejelentése esetén rögzíti a reklamáció adatait és a kapcsolódó dokumentációt a SalesForce rendszerben, továbbítja kivizsgálásra az esetet és nyomonköveti annak előrehaladását. Biztosítja a vevő felé történő visszajelzés határidőn belüli megtörténését.
- Felelős a SalesForce rendszerben a vevők adatainak karbantartásáért, kezeli a vevőkkel kapcsolatos SalesForce workflow-kat, riportokat készít.
- Felelős az Internet Sales Application (ISA) rendszer használatának támogatásáért: partnerek támogatása rendelés rögzítésben, hibaelhárítás.
- Az irattározást a belső szabályzatoknak, valamint a hatósági és törvényi előírásoknak megfelelően hajtja végre, annak érdekében, hogy a dokumentumok a megadott időpontig visszamenőleg hiánytalanul rendelkezésre álljanak.
- Felsőfokú kereskedelmi vagy gazdasági végzettség
- Ügyfélszolgálat/Vevő kiszolgálási területen szerzett min. 1-2 éves tapasztalat
- Számítástechnikai alapismeretek
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Soft skills: stratégiai gondolkodásmód és cselekvés, ügyfélorientáltság, precizitás, jó tárgyaló és kommunikációs képesség, konfliktuskezelés, kompromisszumkészség, rugalmasság, szervezőképesség, önállóság, kreativitás, tolerancia, stressztűrő képesség
- Lehetőséget Magyarország első számú munkáltatójánál dolgozni
- Széleskörű juttatási csomagot, kiemelkedő cafetériaval, 13.havi fix fizetéssel
- Korlátlan mobil csomagot biztosítunk belföldön (céges flotta)
- Egészségbiztosítást: Széleskörű járóbeteg ellátás és alapvető éves szűrések alanyi jogon exkluzív magánklinikákon és egészségügyi intézményekben, támogatva a tudatos egészségmegőrzést
- Wellbeing juttatásokat: Az élet 4 területén: egészségmegőrzés, pénzügyi tudatosság és tervezés, közösség és támogatások minden élethelyzetben
- Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonyod teljes időtartama alatt