
LAKOSSÁGI TANÁCSADÓ - VESZPRÉM
- Veszprém
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Elsődlegesen LAKOSSÁGI ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS: Lakossági szegmens termék- és szolgáltatáspalettájának (számlavezetés, fedezetlen hitelek, biztosítások, megtakarítások, befektetések, kártyák, kiegészítő termékek) teljes körű ügyintézése és értékesítése.
- Betérő és várakozó prémium ügyfelek fogadása és kiszolgálása, valamint a kisvállalati ügyfelek számára a számlanyitáshoz és a számlavezetéshez kapcsolódó alapszolgáltatások biztosítása, értékesítése (pl. bankkártya ügyintézés, adatváltozás, elektronikus csatornák)
- KAPCSOLATÉPÍTÉS: kapcsolattartás meglévő és új potenciális lakossági ügyfelekkel, akikkel hosszútávú, bizalmi kapcsolatokat építesz ki és ápolsz,
- ÜGYFÉL EDUKÁCIÓ: a digitalizálódó bankoláshoz illeszkedő teljeskörű pénzügyi ügyfél edukáció a banki szolgáltatásaink körében, a tárgyalások online platformra terelése,
- A CSAPAT és EGYÉN EREDMÉNYEI EGYARÁNT FONTOSAK: értékesítési tervek teljesítése, központi és régiós incentive-ek fióki teljesítésében aktív részvétel,
- SZINERGIÁKRA ÉPÍTÜNK: A lakossági, prémium és kisvállalati szegmens szinergiáinak hatékony felismerése és kihasználása több szegmens sikerességéért.
- Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
- Fix versenyképes alapbérre és fix munkaköri juttatásra számíthatsz,
- Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
- Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk.
- Számos Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
- Lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
- Nyelvi, szakmai képzések várnak,
- Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel, ugyanakkor a felsőfokú vagy bankszakmai végzettség előnyt jelent,
- Munkádat az ügyfélközpontúság, eredményorientáltság és proaktivitás jellemzi.
- Empátiával, nyitottsággal, együttműködéssel fordulsz ügyfeleidhez és megtalálod számukra a legjobb megoldást,
- Magabiztosságoddal és hitelességeddel értéket tudsz nyújtani partnereidnek,
- Motiváltság és pozitív hozzáállás jellemez,
- Vágysz a folyamatos megmérettetésre, és az ahhoz kapcsolódó elismerésre.