IT service desk munkatárs
MBH Bank
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Belső felhasználók bejelentéseinek fogadása, megoldása főként telefonon, jegykezelő rendszerben vagy email-en
- Egyeztetés, kapcsolattartás a társterületekkel a fennálló problémák kezelésében
- Beérkező megkeresések rögzítése és továbbítása a társterületek számára
- Tudáscikkek, információk dokumentálása és megosztása
- Szeretsz segíteni másoknak, akár szóban, akár írásban
- Nem elnyom, hanem inkább inspirál az esetenkénti nagyobb terhelés
- Gyorsan megérted a problémát, az új információkat könnyedén beépíted a hétköznapjaidba
- Nem okoz gondot egy-egy statisztika, kimutatás összeállítása
- Te is úgy gondolod, hogy a tudás akkor a legjobb, ha megosztják, ezért folyamatosan naprakészen tartod és átbeszéled a csapattal
- Tudod és érted mit jelent az egy mindenkiért, mindenki egyért
- Igényes vagy a munkádra, de nem veted meg a jókedvet és a viccet sem
- Rendelkezel minimum középfokú végzettséggel
- Dolgoztál már Contact Centerben, Helpdesken vagy kifejezetten telefonos munkakörben, ahol ügyfelekkel kellett kapcsolatot tartani
- Van IT ismereted, azaz nem hoz zavarba egy jelszó kérés, nyomtató beállítás vagy VPN hiba
- Használtál már valamilyen jegykezelő eszközt pl. CA, HP, Remedy
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Home office lehetőséget biztosítunk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program