A Rád váró feladatok:Vevői információkérések koordinálása,Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon,Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon,Online felületekről érkező rendelések kezelése,Vevői elégedettség elérése/fenntartása.Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal:Középfokú végzettség,Aktív, magabiztos német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (biztos szövegértés és grammatikai ismeretek),Minimum felhasználói szintű számítógépes ismeretek,Rendszerszintű gondolkodás,Csapatszellem és megbízhatóság,Jó problémamegoldó készség,Vevőorientált fellépés.A jelentkezésnél előnyt jelent:Ügyfélszolgálati tevékenységben szerzett tapasztalat,Egyéb idegen nyelv ismerete,Havi egy hétvége elvállalása.Juttatások:Pozícióhoz illeszkedő fizetés,Cafetéria valamint próbaidő után Medicover egészségbiztosítás,Csapatbónusz,Hosszútávú munkalehetőség,Multinacionális, segítőkész, együttműködő csapat,Modern, színvonalas környezet,Próbaidő után vezetővel egyeztetve rugalmas munkaidő és Home Office lehetőség megbeszélés szerint.Munkavégzés pontos helye:Budapest, VII. kerület.Munkaidő:A munkaidő napi 8 óra, amely a vezetővel egyeztetve rugalmasan alakítható, figyelembe véve a telefonos műszakot, ami idősávhoz kötött.Jelentkezés módja:Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésedet követően:Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.