Főbb feladatok, munkák:Külföldi munkatársak támogatásaCéges ingatlanok és járművek kezeléseNapi beszerzések lebonyolításaNapi, heti és havi riportok elkészítése egyéb társosztályokkal együttműködveSzállás, reptéri transzfer, repülőjegy foglalásaBejövő számlák kezelése, együttműködés a pénzügyi részleggelCéges étkezések napi, illetve alkalmankénti megszervezésePartner cégekkel való kapcsolattartás, szerződéskötésKis értékű tárgyi eszközök és irodaszerek nyilvántartása és leltározásaAz álláshoz tartozó elvárások:Középfokú végzettségAngol nyelv magabiztos használata szóban és írásban isB kategóriás jogosítványLogikus, eredményorientált gondolkodásmódFelhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Point)Proaktív hozzáállásAz állás betöltéséhez előnyt jelent:Hasonló pozícióban szerzett releváns munkatapasztalatMultinacionális cégnél szerzett gyakorlatMagas szintű angol nyelvismeretPontosság, megbízhatóságJó problémamegoldó készségAutóipari tapasztalatAmit kínálnak:Versenyképes alapbérSZÉP-kártya juttatásÉvente lojalitási bónusz alapbér arányábanUtazási támogatás: bruttó 60 Ft/km – akár helyi lakosként isModern vállalati környezet és folyamatos növekedésLehetőség hosszú távú, stabil munkaviszonyra határozatlan idejű szerződésselMunkavégzés helye:KomáromJelentkezés módja:Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésed után?Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.