
HR MUNKATÁRS (Alsónémedi)
- Alsónémedi, Pest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Munkavállalók be-és kiléptetésének ügyintézése, on-boarding program koordinálása
- Munkaszerződések, egyéb munkaügyi dokumentumok készítése, adminisztratív feladatok fejlesztése, ellátása
- Képzési és karrier tervek készítése a kollégák részére, és azok megvalósításának koordinálása
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal és vezetőkkel HR ügyekben, kérdések megválaszolása, támogatás biztosítása
- Szervezési feladatokban - képzések, csapatépítők, céges rendezvények - részvétel
- Toborzással és kiválasztással kapcsolatos támogató és adminisztratív feladatok ellátása
- Inspiráló vállalati kultúra építése, belső kommunikációs csatornák aktív alkalmazása
- Belső szabályzatok, HR keretrendszer betartatása, folyamatos fejlesztése
- Munkaidő-nyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása
- Külföldi munkavállalók munkavégzésével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés, kapcsolattartás a hatóságokkal
- HR Manager munkájának támogatása stratégiai HR projektekben
- Együttműködés a bérszámfejtéssel, havi bérszámfejtés előkészítése
- Részvétel nemzetközi HR projektekben
- Felsőfokú HR végzettség
- 2-3 éves szakmai tapasztalat HR területen
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Munkajogi alapismeretek
- Magabiztos MS Office tudás
- Precíz, alapos munkavégzés, határidők betartása
- Proaktív gondolkodás, önálló munkavégzés
- Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban
- Folyamatos fejlődés stratégiai HR területen
- Hosszú távú munkalehetőség
- Emberközpontú, támogató munkahelyi légkör
- Kihívást jelentő feladatok