
DIRECTOR OF PR AND MARKETING COMMUNICATION
- Budapest XIII. ker
- Állandó
- Teljes munkaidő
- A szálloda pozitív megjelenésének maximalizálása a helyi, országos és nemzetközi piacokon
- A szálloda marketingstratégiájának kidolgozása, megvalósítása, összehangolása, nyomon követése és értékelése beleértve a hirdetéseket, a promóciókat, a PR-t, a grafikákat és a kiegészítő anyagokat
- A szálloda és a részlegeinek éves marketingtervének véglegesítése (szolgáltatás- és termékmarketing)
- A szálloda piaci hírnevének erősítése, az értékesítési tevékenység támogatása a hazai és külföldi piacokon zajló marketingkampány stratégiai tervezése és lebonyolítása
- Szoros együttműködés a vállalati és nemzetközi sajtóirodáival
- Sajtóközlemények készítése a megfelelő célzott médiák számára helyi, regionális és nemzetközi szinten
- Kulcsszerep a közösségi és kormányzati kapcsolatokban, valamint a VIP-kezelésben
- Részt vesz a regionális PR-irodák által szervezett sajtóeseményeken/utakon, sajtótájékoztatók megtartása
- Marketing / Kommunikáció / PR szakon szerzett alapképzés (Bachelor of Arts)
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikáció angol és magyar nyelven
- Legalább 5 év releváns munkatapasztalat a szállodaiparban, vagy luxus iparágban
- Részletorientált, több feladatot egyszerre képes ellátni, önállóan és hatékonyan, határidők és költségvetés betartásával dolgozni
- Lelkes és elkötelezett a kiváló minőségű munka iránt, egy együttműködő környezetben
- MS Word, Excel, PowerPoint ismeretek, grafikai és tervezőszoftverek ismerete előnyt jelent