Sales Advisor
Vodafone
- Magyarország
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.).
- Az értékesítési lehetőségek felfedezése és kiaknázása minden folyamatban.
- Az ügyfélérték növelésének megkeresése, és kiaknázása minden folyamatban
- A konvergens ügyféllé tétel lehetőségeinek megkeresése, kiaknázása minden esetben
- Az üzleti, és lakossági Ügyfelek valós igényeinek felmérése és megértése
- A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása, és ajánlása
- A Vodafone által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata
- Minőségi ügyfélszerzés (fraud szűrése, minimalizálása)
- Aktív részvétel a szerződésüket felbontani kívánó ügyfelek megtartásában, adott esetben a megtartó csapathoz irányítása
- A Vodafone által forgalmazott termékek, és szolgáltatások alapos, naprakész ismerete
- A versenytársak által forgalmazott termékek és szolgáltatások alapos, naprakész ismerete
- A telekommunikációs piac irányzatainak ismerete
- Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás
- CARE típusú szolgáltatások legmagasabb ügyfélélményt biztosító intézése (pl. számlával kapcsolatos teendők)
- Panaszok, reklamációk kezelése mindig a maximális ügyfél-elégedettség elérése érdekében
- Szervizes ügyintézés és adminisztráció
- Az üzletekkel kapcsolatos munkafolyamatokra vonatkozó belső szabályzatok, procedúrák és központi előírások/utasítások.
- Az üzletekkel kapcsolatos munkafolyamatokra vonatkozó törvényi előírások
- Általánosan elfogadott kereskedelmi gyakorlat
- A termékek és szolgáltatásokhoz tartozó folyamatok
- A Vodafone Magyarország Üzletszabályzata
- A Vodafone Csoport által meghatározott Üzletpolitikai irányelvek
- Az Üzletvezető utasításai és rendelkezései
- A vállalat vezetésének rendelkezései
- Az érvényben lévő Munkaruha, Formaruha szabályzat
- Tapasztalatok és ismeretek aktív megosztása a csapaton belül, az üzlet teljesítményének maximalizálása a kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása érdekében.
- Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy marketing végzettség, vagy ennek megfelelő gyakorlat
- Legalább alapszintű angol nyelvismeret
- Személyes, professzionális, játékos, szenvedélyes (Vodafone Way 4P: personable, professional, playful, passionate)
- Segítőkész, motivált személyiség, közvetlen és ügyfélorientált,
- Jó csapatjátékos, illetve jól kezeli a változásokat
- Törekszik a folyamatos fejlődésre
- Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség
- Pontos, precíz munkavégzés és higiénikus, tiszta megjelenés
- Cafeteria csomag és éves bónusz
- Laptop és mobiltelefon (korlátlan hang- és adattarifa csomaggal)
- Medicover egészségbiztosítás
- Wellbeing program a sport, táplálkozás, pihenés és segítségnyújtás jegyében (lelki támogatás)
- 4 fizetett nap szabadság/év jótékonysági célú projektekhez
- Egyéb kedvezmények (pl. sportolási lehetőségek, szemüvegtámogatás)
- Szülői politika: 16 hét teljes mértékben fizetett szabadságot biztosítunk, és a munkába való visszatérés után az újdonsült szülők 6 hónapig részmunkaidőben dolgozhatnak, miközben teljes munkaidős fizetésüket kapják.
- Tanulási lehetőségek (belső képzések és LinkedIn Learning)
- Új zöld, digitális székház, amely szinte nulla károsanyag-kibocsátással rendelkezik az épület megújuló energiával való ellátására telepített napelemeknek köszönhetően (11. kerület).
Amennyiben szeretnél többet megtudni rólunk kérünk
- látogass el a weboldalunkra: https://careers.vodafone.com/
- kövesd a karrier oldalunkat Facebook-on: www.facebook.com/VodafoneKarrier