Főbb feladatok:Beérkező áruk átvétele, lerakodása, ellenőrzése, elhelyezése raktáron belülBeszerzés és ügyviteli adminisztráció segítéseRaktárkészlet figyelése és ellenőrzése fizikailag és a vállalatirányítási rendszerbenSzállítmányok, vevőrendelések összekészítése, csomagolása, kiadásaLeltározási feladatok ellátásaRaktári karbantartás, a raktári rend fenntartásaRaktári folyamatokban való aktív részvételEsetenként áruszállítási feladatok elvégzéseAz álláshoz tartozó elvárások:Középfokú végzettség1-2 év logisztikai adminisztrátorként vagy raktárosként szerzett tapasztalatSzámítógépes ismeretek a vállalatirányítási rendszer kezeléséhezPrecíz és megbízható munkavégzésAlkalmasság folyamatos fizikai munkavégzéshezEgészségügyi alkalmasságÉrvényes B kategóriás jogosítványAz állás betöltéséhez előnyt jelent:Vállalatirányítási/logisztikai rendszer használataGyors munkába állásAmit kínálnak:Stabil, megbízható munkahely, hosszútávú munkalehetőséggelTeljes munkaidős munkavégzésEgyéb béren kívüli juttatásokNincs multinacionális túlszabályozottságCsaládbarát működésKönnyen megközelíthető munkahelyMunkavégzés pontos helye:1083 Budapest, Szigony utca 41.Jelentkezés:Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.