Csatlakozz partnerünk csapatához, ahol a precizitás, az innováció és a minőség iránti elkötelezettség a mindennapok része!Ebben a pozícióban kulcsszerepet vállalhatsz vevőink elégedettségének biztosításában, a gyártási és minőségügyi folyamatok fejlesztésében, valamint az új termékek sikeres piacra vitelében. Ha számodra a kihívások motivációt jelentenek, és szívesen dolgozol együtt nemzetközi ügyfelekkel, nálunk a helyed!Feladatok / TasksVevői reklamációk kezelése az 8D elv szerint, a kapcsolódó folyamatok nyomon követése és folyamatos fejlesztése.Új termékbevezetések és termékáthelyezések támogatása, PPAP-dokumentáció elkészítése és jóváhagyása.A vevői reklamációkkal kapcsolatos intézkedésekből adódó FMEA-frissítések végrehajtása.Vevői reklamációkhoz kapcsolódó projektek és akciótervek készítése, nyomon követése, aktualizálása.Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőségi problémák esetén, aktív részvétel vevői látogatásokon, auditokon és kiértékeléseken.Hibaanalízis elvégzése ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálása, bevezetése és nyomon követése.Vevői és belső folyamat-auditokra való felkészülés, részvétel és auditok vezetése.Kimutatások készítése a vezetőség számára.Amit nyújtunk / OfferBejárási támogatásÉves bónuszFolyamatosan fejlődő környezet