Ügyfélszolgálati munkatárs
MOL Group
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel.
- Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsolódó egyéb rendszeri feladatok ellátása, teljes körű információszolgáltatás vevők és társszervezetek részére.
- A rögzített megrendelések utasításában foglaltak szerint ellenőrzése, logisztikai készletjelentés, illetve a fizetési feltételek szerint kezelése, engedélyezése.
- A vevői és logisztika módosítási igények kezelése
- Visszaigazolások, vevői értesítések intézése
- Felmerülő üzleti igények végrehajtása:
- Kifelé történő hívások bonyolítása kampányok, akciók idején.
- Vevőtájékoztatók kapcsán igény szerint információ és segítség nyújtása külső és belső partnerek részére
- Üzletkötő kollégák számára háttér és dokumentációs feladatokat végez el.
- Esetileg tesztelésekben, projektekben való aktív részvétel
- Vevői adatok kezelése: potenciális partnerek CRM-be való rögzítése, szerződött partnerek bizonyos adataiban történő változások kezelése (pl. új árufogadó)
- Előlegbekérők elkészítése és kiküldése, befizetési bizonylatok kezelése, a depositos fizetési feltételhez kapcsolódó feladatok ellátása, üzletkötői engedéllyel kártyákhoz tartozó ideiglenes hitelkeret módosítások
- Vevői, üzletkötői, más szervezettől érkező bejelentés esetén panasz-reklamációs tevékenység rögzítése és kivizsgálásának nyomon követése.
- Hozzájárul a telefonos call center rendszerén keresztül, beérkező és kimenő hívások hangrögzítéséhez, annak jogszabály szerinti illetve személyes fejlesztési és minőségbiztosítási célból történő felhasználásához. Munkavállaló jogosult a rögzített beszélgetéseinek visszahallgatására.
- A szervezet informatikai és/vagy folyamatfejlesztéseit támogató projektekben való részvétel. Kapcsolattartás az érintett társszervezetekkel.
- Közvetlen felettes által írásban elrendelt utasítás alapján készenlétet lát el.
- Felsőfokú végzettség vagy középfokú végzettség min. 3 év releváns szakmai tapasztalattal
- Ügyfélszolgálat/Vevő kiszolgálási területen szerzett min. 1 éves tapasztalat
- Számítástechnikai alapismeretek, SAP, CRM, MS Office felhasználói szintű ismerete
- Középfokú angol nyelvtudás
- Soft skills: kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt precíz, pontos munkavégzés ügyfélorientált gondolkodásmód proaktív, támogató és problémamegoldó hozzáállás
- Lehetőséget Magyarország első számú munkáltatójánál dolgozni
- Széleskörű juttatási csomagot, kiemelkedő cafetériaval, 13.havi fix fizetéssel
- Korlátlan mobil csomagot biztosítunk belföldön (céges flotta)
- Egészségbiztosítást: Széleskörű járóbeteg ellátás és alapvető éves szűrések alanyi jogon exkluzív magánklinikákon és egészségügyi intézményekben, támogatva a tudatos egészségmegőrzést
- Wellbeing juttatásokat: Az élet 4 területén: egészségmegőrzés, pénzügyi tudatosság és tervezés, közösség és támogatások minden élethelyzetben
- Élet- és balesetbiztosítást a munkaviszonyod teljes időtartama alatt