Ügyfélkapcsolati munkatárs - Budapest (Határozott idő)
E.ON
- Budapest
- Alkalmi
- Teljes munkaidő
- A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld
- Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, átírás, számlázás, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés
- Lehetőséged lesz az E.ON új, sikeres termékeinek népszerűsítésére (pl.: napelemes megoldások, elektromos töltők)
- Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg
- Ehhez sokszor kezdeményezned, egyeztetned vagy akár önállóan döntened kell
- A törvények, szabályozások átfogó, naprakész ismerete és a változások követése része a napi munkánknak
- Középfokú végzettség (gimnáziumi vagy szakközépiskolai érettségi)
- Microsoft Office programok (Excel, World) felhasználói szintű ismerete
- Önálló munkavégzés, problémamegoldás
- Ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
- Kiváló kommunikációs képesség mind szóban, mind írásban
- Teljesítményorientált szemlélet
- Értékesítési tapasztalat
- SAP ismeret
- Bruttó 300.000 Ft feletti havi fix jövedelem és az alábbi juttatások
- Teljesítmény alapú éves bónusz
- Éves bruttó 550.000 Ft Cafeteria keret
- Közel 40 különböző juttatási lehetőség és kedvezmény
- Élet-balesetbiztosítás
- Magánegészségügyi járóbeteg-ellátás
- Kedvezményes áramvételezési lehetőség
- Útiköltség-elszámolás
- Sportolási lehetőségek támogatása
- Fejlődésedhez és szakmai előrelépésedhez minden lehetőséget biztosítunk (szakmai tréningek, oktatások, mentor program)
- Stabilitás, hosszútávú munkalehetőség