Ügyfélszolgálati Oktató

HSA

  • Debrecen, Hajdú-Bihar
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 16 napja
Elvárt képességek angol nyelvtudás ügyfélorientáltság tréneri tapasztalatBevezetőDolgoznál egy olyan pozícióban, ahol a tréningek és az onboarding folyamatok irányítása mellett közvetlen hatással lehetsz az emberek fejlődésére? Ha modern irodai környezetre, támogató csapatra és változatos, izgalmas feladatokra vágysz, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal még ma!Feladatok
  • Új belépők támogatása, valamint onboarding folyamataiknak a vezetése,
  • Képzési programok tervezése, fejlesztése és lebonyolítása,
  • Együttműködés a vezetőséggel a fejlesztési lehetőségek azonosítása és megoldások kidolgozása érdekében,
  • Kapcsolattartás különböző részlegekkel a gördülékeny képzési folyamatok támogatása céljából,
  • Több feladat egyidejű, precíz és részletekre figyelő elvégzése.
Elvárások
  • Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny),
  • Tréneri tapasztalat,
  • Minimum középfokú angol nyelvtudás,
  • MS Office magabiztos ismerete,
  • Problémamegoldó szemlélet, ügyfélorientáltság és precizitás,
  • Önállóság, proaktivitás és jó szervezőkészség.
Amit partnerünk kínál
  • Fizetett tréning
  • Versenyképes bérezés
  • Cafetéria

HSA