
Ügyfélszolgálati Oktató
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Új belépők támogatása, valamint onboarding folyamataiknak a vezetése,
- Képzési programok tervezése, fejlesztése és lebonyolítása,
- Együttműködés a vezetőséggel a fejlesztési lehetőségek azonosítása és megoldások kidolgozása érdekében,
- Kapcsolattartás különböző részlegekkel a gördülékeny képzési folyamatok támogatása céljából,
- Több feladat egyidejű, precíz és részletekre figyelő elvégzése.
- Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny),
- Tréneri tapasztalat,
- Minimum középfokú angol nyelvtudás,
- MS Office magabiztos ismerete,
- Problémamegoldó szemlélet, ügyfélorientáltság és precizitás,
- Önállóság, proaktivitás és jó szervezőkészség.
- Fizetett tréning
- Versenyképes bérezés
- Cafetéria