
Business Administration Specialist
- Szeged, Csongrád-Csanád
- Állandó
- Teljes munkaidő
Folyamatfejlesztés és adminisztráció: belső szabályzatok, vállalatirányítási folyamatok kialakítása és optimalizálása, jogszabályi megfelelés biztosítása.
Back Office koordináció: 8-9 fős csapat (irodai adminisztráció, IT, pénzügy) munkájának segítése, hatékonyságuk növelése, megfelelő információáramlás biztosítása a területek között.
Irodai infrastruktúra menedzselése: irodai asszisztensek munkájának szervezése, beszerzések, IT és operatív működés biztosítása, telephelyek koordinációja.
Compliance és tanúsítványok: ISO, TISAX megfelelőség fenntartása, auditok támogatása.Elvárások / RequirementsErős analitikai készség, adatvezérelt gondolkodás.
Felsőfokú végzettség üzleti adminisztráció, pénzügy vagy menedzsment területen.
Magas szintű Excel-tudás.
Outlook, SharePoint magabiztos ismerete, beleértve a csoportok és site-ok működését, a dokumentumok rendszerezését.
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német előny).
Precíz, szervezett munkavégzés, problémamegoldó szemlélet.Amit nyújtunk / BenefitsTeljes munkaidős jogviszony.
Magánegészségügyi ellátás.
Home office lehetősége (hibrid munkavégzés).
Képzések, tréningek céges támogatással.
Egy támogató, összetartó csapat és családbarát munkahely.
Céges autó lehetősége.
CV Online