Mi a 4iG-nél szeretjük a komplex feladatokat és az elégedett ügyfeleket, ezért célunk az, hogy megrendelőink számára teljeskörű IT megoldásokat kínálhassunk és Magyarország első sz…
Mi a 4iG-nél szeretjük a komplex feladatokat és az elégedett ügyfeleket, ezért célunk az, hogy megrendelőink számára teljeskörű IT megoldásokat kínálhassunk és Magyarország első sz…
1. Az irányítási területéhez tartozó munkatársak szakmai munkájának irányítása: rendszeres és eseti szakmai feladatok kiosztása, koordinálása, ellenőrzése a nyújtott szolgáltatások…
Servicedesk queue menedzsment, SLA idők biztosítása, eszkaláció, kiosztott feladatok kontrolálása, munkafolyamatok fejlesztése Mini projektek koordinálása Napi szintű kapcsolattart…
A szerződött szolgáltatások és szolgáltatási szintek teljesítésének felügyelete, betartatása Havi teljesítésigazolás, számla, SLA kimutatás, illetve egyéb szerződött riportok össze…
Állásértesítés a legfrissebb állásokról Állás - Magyarország5