Szerviz asszisztens
JOB Személyzeti Tanácsadó
- Budapest IV. ker
- Alkalmi
- Teljes munkaidő
- A szerviz üzletág működésének teljes körű támogatása;
- Szerződések előkészítése, teljesítési igazolások rögzítése, nyilvántartása;
- Telefonos hibabejelentések felvétele, rögzítése, továbbítása;
- Rendszeres jelentések és kimutatások készítése, a vezetőség, és a kollégák felé;
- Vevőreklamációk kezelése, rögzítése;
- Folyamatos kommunikáció biztosítása az ügyfél és a szervizosztály között;
- Munkalapok begyűjtése az alvállalkozóktól, majd rögzítése;
- Szerelők területi, berendezési beosztásának rögzítése, nyomon követése;
- Hibabejelentések rögzítése és hibabejelentési riportok heti (havi) elkészítése a rendszerből;
- Karbantartási árak és azok változásának nyomon követése;
- Vevőkapcsolattartói adatok feltöltése és folyamatos frissítése telephelyenként.
- Középfokú végzettség;
- Középfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban;
- Megbízható számítógépes ismeret (Excel, Word), CRM;
- 1 éves ügyfélszolgálati, telefonos ügyfélkapcsolatok terén szerzett tapasztalat;
- Heti 5 nap irodai jelenlét (munkaidő: H-P: 7:30-16:00);
- Önállóság, pontos munkavégzés;
- Jó kommunikációs készség.
- Felsőfokú végzettség;
- SAP rendszer használatban szerzett tapasztalat;
- Kiszállásos szerviz szolgáltatás terén szerzett tapasztalat;
- Azonnali kezdés.