IT, telekommunikációIT helpdeskDebreceni partnercégünk spanyol és angol nyelvismerettel rendelkező Technical Support munkatársat keres éjszakai műszakba!Ha szeretsz technikai problémákat megoldani, ügyfélközpontú vagy, és magabiztosan kommunikálsz angolul és spanyolul, ez a pozíció Neked szól!Ügyfelek támogatása telefonon, chaten és e-mailen keresztülTermékinformációk nyújtása, rendelésekkel kapcsolatos kérdések kezeléseHardveres és szoftveres problémák azonosítása és megoldásaPanaszkezelés és az ügyfél elégedettség növeléseKomplexebb esetek továbbítása a megfelelő belső csapatokhozAdatvédelmi és biztonsági szabályok betartásaPozitív, együttműködő kommunikáció a csapaton belül és az ügyfelekkelKözépfokú végzettség (felsőfok előny)Magabiztos Spanyol (C1) és angol (B2) nyelvtudás szóban és írásbanÜgyfélközpontúság, jó kommunikációs készségAlapvető informatikai ismeretek (pl. MS Office, WLAN, Bluetooth)Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzésNyitottság az éjszakai munkarendre (15:00-24:00)Technikai támogatásban, ügyfélszolgálati pozícióban, vagy BPO környezetben szerzett tapasztalatStabil, hosszú távú munkalehetőség nemzetközi háttérrelVersenyképes fizetésCafeteriaFizetett betanulási időszak, támogatói közegModern iroda, csapatépítő programok