
Team Leader
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
Most lehetőséged van arra, hogy stabil, globális környezetben kamatoztasd a tapasztalatodat!Feladataid lesznek
- Ügyfélszolgálati csapat napi működésének irányítása és támogatása
- Teljesítmény monitorozása, trendek elemzése és fejlesztési tervek kidolgozása
- Csapattagok coacholása és mentorálása a minőségi, hatékony és ügyfélbarát munkavégzés érdekében
- Bonyolultabb ügyfélesetek kezelése, eszkalációk megoldása
- Együttműködés a belső részlegekkel (QA, WFM, Tréning) a szolgáltatási színvonal biztosításáért
- Folyamatok, munkafolyamatok és csapatépítési stratégiák kialakítása és finomítása
- Rendszeres riportálás a KPI-okról, a teljesítményorientált kultúra erősítése
- Korábbi tapasztalat Csapatvezető / Supervisor szerepkörben (ügyfélszolgálati vagy call center környezet előny)
- Minimum középfokú végzettség (felsőfok előny)
- Jártas vagy gyors tempójú e-kereskedelmi vagy BPO környezetben
- MS Office magabiztos használata
- Felsőfokú magyar nyelvtudás és minimum B2-es angol nyelvismeret
- 1 havi aláírási bónusz
- Versenyképes fizetés
- Cafeteria juttatás
- Csapatépítő programok és szabadidős aktivitások
- Modern irodai környezet Debrecenben
- Folyamatos tréningek és fejlődési lehetőségek