Feladatok:HR adminisztráció ügyintézése (pl. munkavállalói szerződések előkészítése, kezelése)Bérszámfejtés előkészítése (jelenléti ívek, szabadságok, táppénzek nyilvántartása)Prémium kalkulációk előkészítéseFolyamatos kapcsolattartás a könyveléssel és külsős bérszámfejtő céggelVezetők támogatása munkaügyi kérdésekbenToborzás és kiválasztás koordinálása, külsős szolgáltatóval való együttműködésMunkavállalókkal való kapcsolattartásKépzési igények felmérése a jövőre vonatkozóan, a képzés-fejlesztési terv kialakításában, majd megvalósításában való aktív részvételElvárások:Legalább érettségi szakirányú képzettséggel bővítve (pl. bér-és tb ügyintéző OKJ vagy emberi erőforrások felsőoktatási szakképzés) VAGY szakirányú BA diplomaKis-és középvállalatnál 3-5 év munkaügyi adminisztráció területén szerzett tapasztalatNaprakész munkajogi ismeretekKiváló szervezési -és problémamegoldó készségÖnálló, gyakorlatias és pontos munkavégzésA munkáltató ajánlata:Stabil munkahelyFolyamatos fejlődési lehetőségLehetőség akár részmunkaidős (6 órás) foglalkoztatásraKiszámítható jövedelem és juttatási csomag – bruttó 750.000 Ft-os alapbér, 13. havi juttatásFelelősségteljes munkakörTeljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszonyHome office lehetőségA munkavégzés helye:Budapest, VI. kerületA munkáltató profilja:A Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. 35 éves múlttal rendelkező, széles körben ismert és elismert, országos jelenlétű vállalkozói érdekvédelmi szervezet számára keres új munkatársat.A jelentkezéssel elfogadod a Man at Work Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.