IT, telekommunikációsystem administrator1., 2. szintű munkaállomásokkal és irodai informatikával kapcsolatos incidensek kezeléseA helyzet megértése pontos kérdések feltevésével vagy magyarázatok átfogalmazásávalA problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikuslátogatások ajánlásaHibás alkatrészek cseréje vagy javításaRészvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésébenFunkcionalitási tesztek elvégzéseA beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes osztályhozFelhasználók kiszolgálása több országban, nemzetközi környezetben és egy csapat tagjakéntNémet nyelvtudás (aktív, legalább középfokú ismerete elengedhetetlen)Legalább 3 éves tapasztalat hasonló szerepkörben az IT Support vagy a Service Desk területénJártasság a Windows környezetekbenProaktív, megoldás orientált személyiségAlapvető hálózati ismeretek, AD, DNS, DHCPA Microsoft Office 365 ismereteÜzenetküldő és jegykezelő rendszerek ismerete.Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszközzel.Megfelelő kommunikációs készség az 1. és 2. vonalbeli informatikai támogatáshozAlkalmi üzleti utak vállalása