
Senior IT Technical Support
- Kecskemét, Bács-Kiskun
- Állandó
- Teljes munkaidő
A problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikai hibaelhárítás ajánlása
Hibás alkatrészek cseréje vagy javítása
Részvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében
Funkcionalitási tesztek elvégzése
A beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes osztályhoz
Felhasználók kiszolgálása több országban, nemzetközi környezetben és egy csapat tagjakéntWhat you'll need to succeedMagas szintű angol nyelvtudás (C1) – napi szintű használat szóban és írásban - Német nyelvtudás előnyt jelent
Legalább 3 év tapasztalat IT support vagy service desk területen
Jártasság Windows operációs rendszerekben és környezetekben
Proaktív, megoldásorientált hozzáállás
Alapvető hálózati ismeretek: AD, DNS, DHCP
Microsoft környezetek ismerete
Jegykezelő és üzenetküldő rendszerek használatában szerzett tapasztalat
Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszköz használatában (pl. ServiceNow, TeamViewer, AnyDesk)
Kiváló kommunikációs készség az 1. és 2. szintű IT támogatási feladatokhoz
Rugalmasság alkalmi üzleti utak vállalásáraWhat you'll get in returnA pozíciódhoz illeszkedő, versenyképes alapbér
Jelenléti bónusz és 13. havi jutalom
Munkába járás támogatása
Szakmai képzések és továbbképzések lehetősége
Egészségmegőrző programok és sporttevékenységek támogatása
Céges rendezvények, kirándulások, kulturális események
Céges nyaralási lehetőségWhat you need to do nowIf you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.If this job isn't quite right for you, but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
CV Online