
Operations / Service Delivery Manager
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
Itt két szinten is lehetőséged van belépni és fejlődni:
- Service Delivery Managerként a fókuszod egy konkrét szolgáltatás működtetése, a csapatod irányítása és az ügyfeleink elégedettségének biztosítása lesz.
- Operations Managerként pedig több szolgáltatást és menedzseri réteget hangolsz össze, stratégiai szemlélettel és folyamatfejlesztési felelősséggel.
- Egy szolgáltatás napi működésének irányítása
- Team Leaderek és Agentek vezetése
- KPI-ok, SLA-k nyomon követése, riportok készítése
- Ügyfélkapcsolat ápolása, együttműködés a Business Relationship Managerrel
- Minőségbiztosítás és pénzügyi keretek felügyelete
- Több szolgáltatás és account koordinálása
- Menedzserek támogatása, mentorálása és irányítása
- Cross-funkcionális együttműködés (IT, HR, Training, Quality)
- Operációs folyamatok és eszkalációk kezelése
- Standardizált folyamatok, reporting eszközök és best practice-ek kialakítása
- Stratégiai szintű ügyfélkapcsolat és folyamatfejlesztés
- Erős ügyfélfókusz
- Magabiztos angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- Jó szervezőkészség és problémamegoldó képesség
- Csapatvezetői készségek
- MS Office ismeret
- Legalább 2-3 év tapasztalat csapatvezetésben (pl. Team Lead, Supervisor)
- Tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy szolgáltatásmenedzsment területen
- 5+ év tapasztalat service delivery / operations / BPO területen
- Minimum 3 év vezetői tapasztalat menedzseri szinten
- Tapasztalat cross-funkcionális csapatok és ügyfélportfólió kezelésében
- Versenyképes fizetés és cafeteria
- Modern, inspiráló munkakörnyezet
- Családias csapat és támogató kultúra
- Csapatépítők és közösségi programok
- Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség