
Adminisztrációs és ügyfélszolgálati munkatárs
- Székesfehérvár, Fejér
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel: logisztikai egyeztetés, támogatás nyújtása
- Ügyfelek fogadása a cég telephelyén, látogatások szervezése és koordinálása
- Sterilizálási tanúsítványok kiállítása és nyomon követése az ügyfélelégedettség biztosítása érdekében
- Adminisztratív támogatás a beszerzési folyamatokban: megrendelések küldése, követése, kapcsolattartás beszállítókkal
- Változatos adminisztratív feladatok ellátása a fenti területeken a gördülékeny működés érdekében
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Ügyfélközpontú hozzáállás, proaktív gondolkodásmód
- Precizitás, megbízhatóság, multitasking képesség
- Angol nyelvtudás szóban és írásban
- Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent (adminisztráció, ügyfélszolgálat, beszerzés)
- Stabil, támogató munkakörnyezet
- Tanulási és fejlődési lehetőségek egy nemzetközi vállalatnál
- Együttműködő, motivált csapat
- Értékteremtő munka az egészségügy és biztonság szolgálatában