Adminisztrációs és ügyfélszolgálati munkatárs

HRC Group

  • Székesfehérvár, Fejér
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 1 hónapja
SzékesfehérvárIrodaiÜgyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezetőMunkahelyi tapasztalattal rendelkezőAngolSzeretsz rendszerezni, figyelsz a részletekre és örömmel segítesz másoknak? Csatlakozz egy dinamikus csapathoz, ahol a napi működést adminisztrációs, ügyfélszolgálati és beszerzési feladatok támogatásával teheted gördülékenyebbé!Főbb feladatok
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel: logisztikai egyeztetés, támogatás nyújtása
  • Ügyfelek fogadása a cég telephelyén, látogatások szervezése és koordinálása
  • Sterilizálási tanúsítványok kiállítása és nyomon követése az ügyfélelégedettség biztosítása érdekében
  • Adminisztratív támogatás a beszerzési folyamatokban: megrendelések küldése, követése, kapcsolattartás beszállítókkal
  • Változatos adminisztratív feladatok ellátása a fenti területeken a gördülékeny működés érdekében
Munkakör betöltésének feltételei
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
  • Ügyfélközpontú hozzáállás, proaktív gondolkodásmód
  • Precizitás, megbízhatóság, multitasking képesség
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent (adminisztráció, ügyfélszolgálat, beszerzés)
Amit megbízónk kínál
  • Stabil, támogató munkakörnyezet
  • Tanulási és fejlődési lehetőségek egy nemzetközi vállalatnál
  • Együttműködő, motivált csapat
  • Értékteremtő munka az egészségügy és biztonság szolgálatában

HRC Group