
Learning Experience Platform Adminisztrátor
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
Rendszerhibák vizsgálata, megoldása, új funkciók tesztelése,
Integrációk kezelése (pl. Zoom, Adobe Analytics, SSO),
Dokumentáció készítése és karbantartása,
Kapcsolattartás a tartalomfejlesztő és IT csapatokkal,
Részvétel projektmegbeszéléseken és fejlesztési ötletek kidolgozásában.Elvárások / RequirementsKözépfokú angol nyelvtudás (minimum B2),
IT vagy üzleti végzettség, vagy ezzel egyenértékű tapasztalat,
Legalább 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat,
Webes technológiák (HTML, CSS) és LXP rendszerek ismerete,
Jó problémamegoldó készség és rendszerszemlélet.Amit nyújtunk / BenefitsInnovatív, nemzetközi környezet,
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek,
Rugalmas, hibrid munkavégzés,
Hosszú távú karrierút támogatása inkluzív vállalati kultúrában.
CV Online