
Adminisztrátor munkatárs (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére) - Debrecen
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
Korrekt, kiszámítható bérezés
Egyműszakos munkarend hétfőtől péntekig, napi 8 órában
Cafeteria juttatás a próbaidő lejárta után
Munkába járás támogatása helyi és helyközi járatok esetén is
Nyugodt, adminisztrációs munkakörnyezet
A munkakör kialakítása igazodik az egyéni képességekhez és szükségletekhezFeladatokDokumentumok kezelése: iktatás, rendszerezés, archiválás
Adatrögzítés és nyilvántartások vezetése (Word, Excel)
Adminisztratív háttértámogatás, iratkezelés
Együttműködés a belső munkatársakkal, feladatok elvégzése a vezetői iránymutatások szerintElvárásokKözépfokú iskolai végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (különösen Word és Excel)
Érvényes, megváltozott munkaképességet igazoló dokumentum (pl. komplex minősítés)
Precíz, önálló munkavégzés
Irodai környezetben történő munkára való alkalmasságHa szívesen dolgoznál egy támogató, stabil munkahelyen, ahol figyelembe veszik az egyéni adottságaidat, várjuk jelentkezésed!Közvetítési engedély szám: FE/12/2033-2-2017Kölcsönzési engedély szám: FE/12/587-2-2017Jelentkezni, érdeklődni lehet a "Jelentkezem" gombra kattintva vagy a +36708837339-es telefonszámon.
CV Online