Csatlakozz dinamikus és nemzetközi hátterű pénzügyi csapatunkhoz!Ha szereted a kihívásokat és szeretnél egy stabil háttérrel rendelkező cégnél dolgozni, akkor várunk Téged Székesfehérvárra!A Credit Analyst pozícióban lehetőséged lesz a pénzügyi adminisztráció és ügyfélszolgálat területén fejlődni!FeladatokÜgyféltámogatás és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátásaÜgyféltartozások kezelése és behajtási folyamatok lebonyolításaKésedelmes számlák követése és behajtás telefonon és e-mailbenBeérkező kifizetések nyomon követése, információk biztosítása az Árumozgatási Osztály számáraAdminisztrációs feladatok, beleértve a dokumentumok rögzítését, archiválását és riportok készítésétÜgyfélkapcsolatok kezelése, problémák megoldásaFolyamatos fejlesztési kultúra elősegítéseProblémák escalálása a vezető feléA vállalati ellenőrzési célok betartásának biztosításaEgyéb információkMunkaidő: 13:30 - 22:00Bejárás: 2 nap irodai munkavégzés