Bank, biztosításkockázatelemzőÜgyféltámogatás és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátásaÜgyféltartozások kezelése és behajtási folyamatok lebonyolításaKésedelmes számlák követése és behajtás telefonon és e-mailbenBeérkező kifizetések nyomon követése, információk biztosítása az Árumozgatási Osztály számáraAdminisztrációs feladatok, beleértve a dokumentumok rögzítését, archiválását és riportok készítésétÜgyfélkapcsolatok kezelése, problémák megoldásaFolyamatos fejlesztési kultúra elősegítéseProblémák escalálása a vezető feléA vállalati ellenőrzési célok betartásának biztosításaKét éves tapasztalat hasonló pénzügyi vagy adminisztratív pozícióbanEgyetemi végzettség pénzügy, számvitel, közgazdaságtan vagy kereskedelem területén előnyTársalgási szintű angol nyelvtudásA kifizetések késlekedésének pénzügyi hatásainak megértéseKépesség az önálló munkavégzésre, napi prioritások meghatározása és szervezéseKiváló problémamegoldó és analitikus gondolkodásMagabiztos angol nyelvtudásJó számítógépes ismeretek, adminisztratív készségek