Szolgáltatás üzemeltetési menedzser - Reporting
4iG
- Magyarország
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Vezetői Dashboard-ok fejlesztése és kezelése, valamint KPI riportolás a társterületek felé
- A jelentések minőségének biztosítása az adatvédelem és -feldolgozás szempontjainak figyelembevételével
- Rendszeres egyeztetés a szolgáltatási folyamat szereplőivel
- Konzultáció, a szolgáltatási folyamat szereplőinek támogatása, indikátorok/riportok/Dashboard-ok optimális beállítása
- Ütemezett riporting kialakítása az on-premise ServiceNOW lehetőségeinek és az infrastrukturális adottságoknak figyelembe vételével
- Csapatunk aktív tagjaként számítunk szakmai tapasztalataidra és a kreativitásodra
- Informatikai/gazdálkodási/gazdasági vagy hasonló területen szerzett diploma, legalább 3 év releváns munkatapasztalattal
- Szakmai tapasztalat a ServiceNow platform üzemeltetésben (minimum követelmény a Core és az ITSM modul)
- A KPI-k meghatározásának és alkalmazásuk céljának ismerete
- Az informatikai folyamatok és a vonatkozó keretrendszerek ismerete
- Strukturált és megoldás-orientált kommunikáció
- Szoros együttműködés a szervezet más területeivel
- Előremutató gondolkodás, aprólékos, a részletek iránt figyelmes munkavégzés
- Erős elemzői készségek, határozott, szolgáltatás- és ügyfélközpontú magatartás
- Motivált, a problémák megoldására és a felmerülő akadályok leküzdésére irányuló munkavégzés
- Pozitív és megoldásorientált gondolkodásmód, csapatszellem
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
- Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
- Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
- Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
- Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben
- A GDPR és az adatvédelmi követelmények alapvető ismerete
- ServiceNow tanúsítványok (pl. CSA Certified System Admin)
- ITIL tanúsítványok (v3 és magasabb)