Általános irodai adminisztrátor Általános irodai adminisztrátor

  • Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 1 hónapja
Ár: 0 FtCégünk Általános irodai adminisztrátort keres!
Szeretsz rendszerezni, precízen dolgozni, és fontos számodra a jól szervezett munkakörnyezet?
Ha magadra ismersz, várjuk jelentkezésedet!Elvárások:
- Pontos, megbízható munkavégzés
- Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- Önállóság, ugyanakkor csapatszellem
- Irodai szoftverek (Word, Excel, e-mail) magabiztos használata
- Középszintű angol nyelvtudás előnyt jelentAdminisztrációs tapasztalat előny, de nem feltételFeladatok:
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Dokumentumkezelés, iratkezelés
- Kapcsolattartás munkatársakkal és partnerekkel
- Adatok rögzítése, nyilvántartások vezetése
- Általános irodai ügyintézésAmit kínálunk:
- Stabil munkahely hosszú távra
- Versenyképes jövedelem
- Tiszta, igényes irodai környezet
- Fiatalos, lendületes csapat
- Szakmai fejlődési lehetőségMunkavégzés helye:
Nyíregyháza - BelvárosJelentkezés és további információ:
E-mail: softechkft@gmail.com
Kérjük, a jelentkezést fényképes önéletrajz csatolásával küldd el a megadott e-mail címre.Fontos! Ha a hirdetésre jelentkezve a hirdető pénzt kér előre (kiutazás, szállás stb. bármely címen), szakítsa meg vele a beszélgetést és jelezze az aprohirdetesingyen.hu csapatának. Ez a figyelmeztetés minden álláshirdetésnél megjelenik.(by admin)TulajdonságokTelepülés:
Fizetés: Fizetés (fix bér)
A hirdető: Állást kínál (munkaadó)
Állás típus: Adminisztrációs
Szükséges végzettség: Szakképzettség nélküli
Pozíció szint: Beosztott
Pozíció: Általános irodai adminisztrátor
Feladás dátuma: 2025.08.01
Eddig megtekintették 17 alkalommalMunka rovaton belül a(z) "Általános irodai adminisztrátor" című hirdetést látja. (fent)

Apróhirdetés ingyen