
Adminisztrátor munkatárs (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére) - Nyíregyháza
- Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmár-Bereg
- Állandó
- Teljes munkaidő
Kiszámítható munkarend: hétfőtől péntekig, 8 órás irodai munkaidőben
Cafeteria juttatás a próbaidő után
Tiszta, kényelmes munkakörnyezet
Empatikus, befogadó munkahelyi légkör
A munkakör a munkavállaló egyéni képességeihez igazítottFeladatokDokumentumok rendezése, lefűzése, archiválása
Alapvető adminisztratív teendők: nyilvántartások vezetése, adatrögzítés (Word, Excel)
Irodai háttérmunka, belső kommunikáció támogatása
Feladatok önálló, precíz elvégzése a vezetői iránymutatások alapjánElvárásokKözépfokú iskolai végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeret (különösen Word és Excel)
Érvényes, megváltozott munkaképességet igazoló dokumentum (pl. komplex minősítés)
Önálló, pontos munkavégzés
Irodai környezetben történő munkavégzésre való alkalmasságHa szeretnél egy megbízható, kiszámítható munkahelyen dolgozni, ahol figyelnek rád, várjuk jelentkezésed!Közvetítési engedély szám: FE/12/2033-2-2017Kölcsönzési engedély szám: FE/12/587-2-2017Jelentkezni, érdeklődni lehet a "Jelentkezem" gombra kattintva vagy a +36708837339-es telefonszámon.
CV Online