Feladataid lesznek:Toborzás és kiválasztás teljes körű menedzselése – hirdetéstől az interjúigVezetők támogatása HR kérdésekbenÚj kollégák zökkenőmentes integrálásaElégedettségmérés és megtartási kezdeményezésekBelső és külső kommunikációs kampányok tervezése, koordinálásaKülföldi kollégák ügyintézéseCéges események szervezése (fórum, mikulás, karácsony, kerti party)Szoros együttműködés a társterületekkelAmit kérnek:Felsőfokú végzettségLegalább 3 év releváns HR tapasztalatNaprakész munkajogi tudásMagabiztos angol nyelvtudás szóban és írásbanMS Office magabiztos használataÖnálló gondolkodás, komplex látásmódCsapatjátékos attitűdAmit kínálnak Neked:Nyitott, barátságos csapatRugalmas munkaidő – nincs törzsidőHome office lehetőségModern, jól megközelíthető irodaKávé, tea, gyümölcsnap – nálunk ez alapMunkavégzés helye:Budapest, 13. kerületMunkaidő:Hétfőtől – péntekig, napi 8 óraJelentkezés módja:Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!Mi történik a jelentkezésed után?Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.