Support Engineer

Manpower

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 28 napja
BudapestITÁllandó Any or no experience required HibridPartnerünk a kommunikációs és contact center megoldások vezető szállítója. Az innovációra és az ügyfél-elégedettségre összpontosítva olyan élvonalbeli technológiákat szállítanak, amelyek egyszerűsítik a működést és elősegítik az üzleti sikert. Csapatuk szenvedélyes szakemberekből áll, akik elkötelezettek az ügyfeleik számára hatékony megoldások létrehozása iránt.Munkavégzés helye: Budapest, MagyarországIdeális jelölt:
  • Alkalmazkodóképes és jó csapatjátékos
  • Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség
  • Korszerű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség angol nyelven
  • Szenvedélyesen érdeklődik a technológia iránt, még akkor is, ha nincs korábbi IT tapasztalata
  • Ügyfélközpontú hozzáállás; mindig készen áll a segítségnyújtásra
  • Képesség önállóan és csapatban is dolgozni
  • Információtechnológiai vagy azzal egyenértékű végzettség/tanúsítvány
Főbb feladatok:
  • Első kapcsolattartó az ügyfelek számára IT szolgáltatási incidensek vagy kérések bejelentéséhez e-mailben, telefonon vagy bármely más egyeztetett csatornán keresztül
  • Ügyfélinfrastruktúra felügyelete
  • Incidensek adminisztrálása a Geomant jegyértékesítő rendszerekben
  • Bejelentkezés az ügyfélrendszerekbe (bejelentkezési adatbázis karbantartása)
  • Rendszerállapot-ellenőrzések elvégzése
  • Rendszernaplófájlok letöltése
  • A Tudásbázis használata és rendszeres frissítése
  • Incidensek vagy kérések eszkalálása a megfelelő támogató csapatokhoz, ha a megoldás nem lehetséges az 1. szintű megoldással
  • Tudások fogadása és megosztása
  • Jegyek áttekintése, jelentéskészítés és dokumentálás.

Manpower