
Support Engineer
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Alkalmazkodóképes és jó csapatjátékos
- Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség
- Korszerű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség angol nyelven
- Szenvedélyesen érdeklődik a technológia iránt, még akkor is, ha nincs korábbi IT tapasztalata
- Ügyfélközpontú hozzáállás; mindig készen áll a segítségnyújtásra
- Képesség önállóan és csapatban is dolgozni
- Információtechnológiai vagy azzal egyenértékű végzettség/tanúsítvány
- Első kapcsolattartó az ügyfelek számára IT szolgáltatási incidensek vagy kérések bejelentéséhez e-mailben, telefonon vagy bármely más egyeztetett csatornán keresztül
- Ügyfélinfrastruktúra felügyelete
- Incidensek adminisztrálása a Geomant jegyértékesítő rendszerekben
- Bejelentkezés az ügyfélrendszerekbe (bejelentkezési adatbázis karbantartása)
- Rendszerállapot-ellenőrzések elvégzése
- Rendszernaplófájlok letöltése
- A Tudásbázis használata és rendszeres frissítése
- Incidensek vagy kérések eszkalálása a megfelelő támogató csapatokhoz, ha a megoldás nem lehetséges az 1. szintű megoldással
- Tudások fogadása és megosztása
- Jegyek áttekintése, jelentéskészítés és dokumentálás.