SENIOR MEETINGS AND EVENTS OPERATIONS MANAGER

AHC International

  • Budapest XIII. ker
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 9 napja
Feladata a rendezvények sikeres, magas színvonalú és a partnerek elvárásainak megfelelő lebonyolításának biztosítása.Feladata:
  • Szoros kapcsolatot tart a partnerekkel, egyezteti a rendezvény részleteit, a partnerek elvárását
  • Felügyeli és vezeti a rendezvényszervező csapatot
  • Minden lehetőséget kihasznál arra, hogy bevételnövekedést generáljon és kiváló szolgáltatást nyújtson
  • Részt vesz az F&B - Sales átadás-átvételi értekezleten, gondoskodik arról, hogy a Team minden lényeges részletet elmagyarázzon a csoportnak, különös hangsúlyt fektetve minden olyan pontra, amely eltér a szokásos eljárásoktól
  • A konferencia szerződéses részleteinek felügyelete az Operában a csoport átadása után, úgymint konferenciatermek, DDR, terembérlet, F&B források
  • Figyelemmel kíséri és ellenőrzi az összes szállással kapcsolatos igényt
  • Felügyeli az étlapok, büfékártyák, névkártyák és táblák elkészítését, a konyhai egyeztetést követően, a vendégek helyszíni kérésének figyelembevételével
  • Figyelemmel kíséri a rendezvény utáni feladatok elvégzését a csoport távozása után (számlázás, ügyfél-elégedettségi felmérés, lekérdezés a jövőbeni eseményekről).
  • Hatékony munkakapcsolatokat épít ki a szálloda üzemeltetési részlegeivel
  • Heti rendszerességgel figyeli és adminisztrálja a MICE és a LOCAL F&B várható bevételét
  • Folyamatosan oktatja és ösztönzi a csapatot, hogy a szerződéses termékeken és szolgáltatásokon felül további élelmiszer-, italtermékeket és szolgáltatásokat értékesítsenek az F&B bevételek növelése érdekében
  • A szálloda képviselete találkozókon és egyéb rendezvényeken
Elvárások:
  • Nemzetközi szállodában megszerzett, 3 éves releváns szakmai tapasztalat, vezetői gyakorlat

AHC International