
Web Application Operation Support (L2_Medior,Senior)
- Budapest
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Kritikus események, hibák, incidensek és problémák megoldása és koordinálása E2E, L2 szinten (online Platform: )
- Munkafolyamatok, hatékonyság és a napi munka minőségének javítása
- Ügyfél-elégedettség növelése
- Munkatársak betanítása, tanácsadása, mentorálása és képzése
- Projektekben való részvétel (pl. migrációs projektek)
- ITIL tanúsítvány(ok) és/vagy gyakorlati ismeretek az ITIL folyamatokban
- SQL ismeretek
- Jó kommunikációs készségek angolul és németül
- Magabiztos ismeretek jegykezelő rendszerek használatában (különösen ServiceNow)
- Ügyfélkezelési tapasztalat
- Célorientált, proaktív és együttműködő hozzáállás
- Analitikus gondolkodás
- Magas problémamegoldó képesség
- Erős szolgáltatási és ügyfélközpontú szemlélet
- Felhőalapú környezetben szerzett tapasztalat (pl. Azure, O365, AWS, Adobe, Google stb.)
- Online shop megoldások támogatásában szerzett tapasztalat