Web Application Operation Support (L2_Medior,Senior)

Bechtle

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 30 napja
Pozíció leírása:
  • Kritikus események, hibák, incidensek és problémák megoldása és koordinálása E2E, L2 szinten (online Platform: )
  • Munkafolyamatok, hatékonyság és a napi munka minőségének javítása
  • Ügyfél-elégedettség növelése
  • Munkatársak betanítása, tanácsadása, mentorálása és képzése
  • Projektekben való részvétel (pl. migrációs projektek)
Elvárások:
  • ITIL tanúsítvány(ok) és/vagy gyakorlati ismeretek az ITIL folyamatokban
  • SQL ismeretek
  • Jó kommunikációs készségek angolul és németül
  • Magabiztos ismeretek jegykezelő rendszerek használatában (különösen ServiceNow)
  • Ügyfélkezelési tapasztalat
  • Célorientált, proaktív és együttműködő hozzáállás
  • Analitikus gondolkodás
  • Magas problémamegoldó képesség
  • Erős szolgáltatási és ügyfélközpontú szemlélet
Előnyt jelent:
  • Felhőalapú környezetben szerzett tapasztalat (pl. Azure, O365, AWS, Adobe, Google stb.)
  • Online shop megoldások támogatásában szerzett tapasztalat

Bechtle