
Spanyol nyelvű Technical Support Analyst
- Debrecen, Hajdú-Bihar
- Állandó
- Teljes munkaidő
- Ügyfelek támogatása telefonon, chaten és e-mailen keresztül
- Termékinformációk nyújtása, rendelésekkel kapcsolatos kérdések kezelése
- Hardveres és szoftveres problémák azonosítása és megoldása
- Panaszkezelés és az ügyfél elégedettség növelése
- Komplexebb esetek továbbítása a megfelelő belső csapatokhoz
- Adatvédelmi és biztonsági szabályok betartása
- Pozitív, együttműködő kommunikáció a csapaton belül és az ügyfelekkel
- Középfokú végzettség (felsőfok előny)
- Magabiztos Spanyol (C1) és angol (B2) nyelvtudás szóban és írásban
- Ügyfélközpontúság, jó kommunikációs készség
- Alapvető informatikai ismeretek (pl. MS Office, WLAN, Bluetooth)
- Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzés
- Nyitottság az éjszakai munkarendre (15:00-24:00)
- Technikai támogatásban, ügyfélszolgálati pozícióban, vagy BPO környezetben szerzett tapasztalat
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség nemzetközi háttérrel
- Versenyképes fizetés
- Cafeteria
- Fizetett betanulási időszak, támogatói közeg
- Modern iroda, csapatépítő programok