IT Service Desk Agent - German speaking

Trenkwalder Group

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • Épp most
IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.
Ügyfél támogatása telefonon és írásban.
Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.
Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.
Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása.Elvárások / RequirementsFelsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!
Legalább 1 év first level IT-támogatásban vagy Customer Service területen szerzett tapasztalat.
Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség.Előnyt jelent:MS Office alkalmazások ismerete.
Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.).Amit nyújtunk / Benefits50% Home Office
Egészségbiztosítás
Bejárás támogatás
Cafeteria

CV Online