Service Desk (German) – Microsoft szolgáltatások

Deutsche Telekom IT Solutions

  • Budapest
  • Állandó
  • Teljes munkaidő
  • 2 napja
Cég leírásaA Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy - budapesti, debreceni, pécsi és szegedi - telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.Állás leírásaFeladatok:
  • Professzionális ügyféltámogatás és tanácsadás különböző Cloud témákban telefonon és e-mailen keresztül, bejövő és kimenő hívások során
  • Ügyfelek teljes körű kiszolgálása az üzletkötéstől kezdve az ügyfélkapcsolat ápolásán át a támogatásig és a további fejlesztésig
  • Közvetlen kapcsolattartás vállalati döntéshozókkal Cloud-alkalmazások értékesítése céljából
  • Projekthez kapcsolódó adatok rögzítése és karbantartása a CRM rendszerben
  • Ügyek teljes körű kezelése
  • Ügyek továbbítása más belső osztályok felé
  • Bejövő támogatási igények vagy hibabejelentések kezelése
  • Magas szintű szolgáltatási színvonal megteremtése és fenntartása
KépzettségElvárások:
  • Tapasztalat üzleti ügyfelek telefonos értékesítésében és támogatásában
  • Magas szintű értékesítési affinitás és bevételorientáltság
  • Kiemelkedő szolgáltatás- és ügyfélorientáció
  • Eredményorientáltság, precizitás és nagyfokú teljesítőképesség
  • Ügyfélközpontúság
  • Rugalmasság a munkaidő-beosztás tekintetében (munkavégzés hétköznapokon, német munkarend szerint)
  • Cloud-alkalmazások és -szolgáltatások iránti érdeklődés vagy tapasztalat előny
  • Német és nyelv magas szintű ismerete szóban és írásban
  • Csapatmunkára való hajlandóság
  • Magas fokú önmotiváció
További információkElőnyt jelent
  • Microsoft Server-termékekre vagy Cloud szolgáltatásokra vonatkozó MSFT tanúsítvány (pl. MCP, MCSA, MTA)
  • Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Deutsche Telekom IT Solutions